"Aktywny w szkole, aktywny w życiu" - G 3
kształtowanie nawyków dbałości o środowisko przyrodnicze,
rozbudzenie poczucia odpowiedzialności za organizmy żywe obecne w naszym otoczeniu,
rozbudzanie poczucia przynależności człowieka do środowiska przyrodniczego;
rozbudzenie poczucia współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego.
zapoznanie z zasadami akwarystycznymi,
zapoznanie z rodzajami organizmów słodkowodnych (rośliny i zwierzęta);
wskazanie właściwości fizykochemicznych i biologicznych wody wpływających na życie organizmów wodnych ,
wskazanie zależności między zanieczyszczeniami a rodzajem organizmów bytujących w wodach,
zapoznanie z zasadami hodowli ryb akwariowych,
przedstawienie skutków niewłaściwego odżywiania oraz zanieczyszczenia wody na stan ryb akwariowych.
Poznanie czystości wód w najbliższej okolicy i możliwości ich ochrony.
Jakie kompetencje rozwiną w ramach działań przewidzianych w projekcie?
analizowanie dotychczasowych nawyków ekologicznych,
właściwe zaplanowanie hodowli ryb akwariowych,
właściwe opiekowanie się rybkami akwariowymi,
analizowanie etykiet informacyjnych wód mineralnych,
wykrywanie niektórych składników chemicznych w wodach powierzchniowych i mineralnych,
nabycie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji i sposobów ich wykorzystania,
potrafią pracować indywidualnie i w grupie poprzez prawidłową komunikację i organizację czasu.
kształtowanie postaw proekologicznych uczniów i rodziców,
umiejętność zdobywania wiedzy przez doświadczenie.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Stanisław Bieleń |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Stanisław Bieleń |
Data wprowadzenia: | 2021-04-23 09:38:46 |
Opublikował: | Stanisław Bieleń |
Data publikacji: | 2021-04-23 09:45:32 |
Ostatnia zmiana: | 2021-04-23 09:45:36 |
Ilość wyświetleń: | 374 |